lördag 15 augusti 2009

Nötter att lösa...

http://aftonbladet.se/nyheter/article5643270.ab

Nästa år kommer inte de stora frågorna avgöra på samma sätt. Eller jo, till viss del. Högern som styr idag kommer ju falla samman totalt med tanke på hur dom totalt krossat ekonomin i detta land genom att sälja ut "allt", inte hjälpt företag ekonomiskt för att ha råd med skattesänkningar som betytt att ju mer du tjänar, ju mer får du kvar.

Jag har absolut fått det bättre, absolut. Men solidarisk som man är så kan jag inte känna mig nöjd med hur många som inte längre har arbeten, och alla de som är på väg.

Personligen för att få bukt med stora eknomiska problem, brott och straff, invandring, trygghet och ekonomisk tillväxt och så vidare så verkar det nu bara finnas ett val kvar. Sverige Demokraterna. Jag är ganska trygg med mina kalkyler att en mycket restriktiv invandringspolitik och en politik där invandrare som inte har, eller under kort tid haft uppehålls tillstånd, utvisas när de begår brott kommer STORA eknomiska resurser att frigöras för att börja bygga upp eknomin igen.

Det var den korta versionen hur vi kan få det bättre. Hela svaret kommer jag skriva på min blogg om någon vecka när den är klar.

Inga kommentarer: